Leica-ի վերջին 10 տարիների առաջին գլոբալ արշավը. «Լուսանկարչության ուժը»

Լուսանկարները որսում են հաճույքը, տխրությունը, զայրույթը և վախը, և արձանագրում են մեր ամենազավեշտալի, ամենաանհեթեթեթ և ամենահիշարժան պահերը։

Վերջին տասը տարիների ընթացքում իր առաջին գլոբալ գովազդային արշավի շնորհիվ 150-ամյա գերմանական Leica ֆոտոխցիկի բրենդը փառաբանում է լուսանկարի ուժը․ «աշխարհի գեղեցկությունն ու պոեզիան վավերագրելու համար»: Որսալ վճռական ու պատմական պահերը և բացահայտել մարդկային փխրունությունը։

Փարիզի TBWA տպագիր և առցանց արշավը, որը կոչվում է«աշխարհին ականատեսներ են պետք», լուսանկարը ներկայացնում է որպես «ականատեսների արժեքավոր վկայություն» գլոբալ և ինտիմ իրադարձությունների մասին:

 

 

Արշավի տպագրական մասը, որը տարածվում է աշխարհի 15 երկրներում, անհատապես ցույց է տալիս լուսանկարիչների կողմից արված վեց տպավորիչ լուսանկարներից կազմված ֆոտոշարք: Այս և 24 այլ լուսանկարներ կարելի է տեսնել ամերիկացի լուսանկարիչ Ջոել Մայրովիչի կարճ տեսանյութում, որը փառաբանում է լուսանկարչության ուժը։

Մայրովիչն ասել է, որ առաջին անգամ տեսանյութը տեսնելուց հետո, փշաքաղվել էր։ Տեսանյութը կարող եք տեսնել ստորև․

«Ես շատ գոհ եմ մեր նոր արշավի արդյունքներից։ Կարծում եմ Leica-ում նոր 10 տարին մեկ անգամ արշավ անենք: Այն հիանալի կերպով արտացոլում է մեր լուսանկարչական, գեղարվեստական և հումանիստական մոտեցումը», -ասել է Leica Camera AG-ի մեծամասնական բաժնետեր Անդրեաս Կաուֆմանը:

 

 

 

  

Nuit

Brandmark member since March 2020

ՏՏ ոլորտ

Մարքեթինք

Գիտելիք

Կապ

Մենք գնահատում ենք Ձեր արձագանքը

Փակել
  • Հեռ։
  • Էլ.փոստ