FABULA գործակալությունը կիսվել է ռուս հայտնի ռեփեր Թիմատիի նոր սուրճի ցանցի բրենդավորման տարբերակով, որը գործարկվել է Ռուսաստանում նախկին Starbucks-ի փոխարեն։
Մոսկվայի կենտրոնում Տիմատին և ռեստորատոր Անտոն Պինսկին ներկայացրեցին համատեղ նոր ապրանքանիշ, որի լոգոյում պատկերված է կնոջ կերպար՝ գլխավերևում աստղ: Լոգոտիպը ստեղծելիս նրանք ոգեշնչվել են Սիրին թռչնի կերպարից:
![](https://brandmark.am/wp-content/uploads/2022/08/56032-5-1-780x439.jpg)
«Մարդկանց ընկալումները կարող են տարբեր լինել»,- ասել է Պինսկին։ «Բայց եթե համեմատես, ապա շրջանից բացի ընդհանուր ոչինչ չես գտնի»։
Starbucks-ը հրաժարվել է մեկնաբանել լոգոյի և անվանման նմանությունը, սակայն վկայակոչել է ավելի վաղ արված հայտարարությանը, որտեղ ասվում էր, որ ընկերությունը որոշում է կայացրել դուրս գալ և այլևս ապրանքանիշը չներկայացնել ռուսական շուկայում:
Նշենք նաև, որ Starbucks-ի լոգոտիպի օգտագործումը արգելված է Ռուսաստանում, քանի որ ապրանքանիշը հեռացել է ռուսական շուկայից:
![](https://brandmark.am/wp-content/uploads/2022/08/56032-3-1-780x439.jpg)
![](https://brandmark.am/wp-content/uploads/2022/08/56032-2-1-780x439.jpg)
![](https://brandmark.am/wp-content/uploads/2022/08/56032-4-1-780x439.jpg)