Փոդքաստ ստարտափերը գրավում են շուկան, իսկ Amazon-ը միանալով՝ գնում է Wondery-ն, քանի որ ծրագրավորման պահանջը գնալով ավելի է մեծանում։ Amazon-ն ունի արագ աճող գովազդային բիզնես, իսկ Amazon Music-ին Wondery ավելացումը մարկետոլոգներին հնարավորություն է տալիս հասնել լսարանին իր տարբեր պլատֆորմների միջոցով, ինչպես՝ e-commerce կայքում գովազդի տեղադրում, Twitch livestreaming network, IMDb video on-demand ծառայություն և Fire TV դիվայսներ։Քանի որ Amazon-ը առաջատար է նաև խելացի դինամիկների շուկայում, Wondery programming-ի ավելացումը իր podcast lineup-ին կարող է օգնել գովազդատուներին լուսաբանել դրանք ունկնդիրների համար։
«Wondery-ի վերջին ձեռքբերմամբ հետաքրքիր կլինի տեսնել, թե ինչպես Amazon-ը կդրսևորվի առանց այդ էլ խիտ շուկայում, քանի որ Spotify-ը, Apple-ը, iHeartMedia-ն եւ SiriusXM-ը նախորդ տարվա ընթացքում մեծ ներդրում են կատարել փոդքաստինգի վրա», — էլ․ փոստով մեկնաբանել է Veritone One-ի գործադիր փոխնախագահ Շոն Քինգը: «Այս գործարքը ցույց է տալիս, որ Amazon-ը քայլեր է ձեռնարկում իր երաժշտական և աուդիո ծառայությունների ընդլայնման համար, բայց իրենց հաջողություն կբերի այն, թե ինչպես կգործարկեն նոր ծրագրերը, բաժանորդային փաթեթները և գովազդային պրոդուկտները»։
Մոտ 300 մլն դոլարի չափով գործարքի հայտարարված արժեքը գրեթե մրցակցում է Sirius XM-ի գնման չափի հետ՝ 2020 թվականին Scripps Stitcher-ի փոդքաստինգ ստորաբաժանման 325 մլն դոլարի չափով և ավելին է, քան Spotify-ի փոդքաստ ձեռքբերումները: Spotify-ը ներառում է The Ringer-ը՝ սպորտային և մշակութային ծրագրավորման վրա հիմնված ցանցը, 196 միլիոն դոլարով, և 230 միլիոն դոլարով՝ փոդքաստ արտադրող Gimlet Media-ն։
Այնուամենայնիվ, փոդքաստինգում Spotify-ի ընդհանուր ներդրումները և ծրագրավորման լիցենզային գործարքները ավելի շատ են, քան մրցակիցների մոտ:2020 թվականի մայիսին Spotify-ը համաձայնել է կատարել Ջո Ռոգանի փոդքաստը 100 մլն դոլար արժողությամբ գործարքի շրջանակներում, և բազմամյա գործընկերության պայմանագիր է կնքել Riot Games-ի, Warner Bros.-ի և DC-ի հետ՝ podcast բովանդակությունը ստեղծելու համար։
Այս տիրույթում ներդրումները սկսվել են, երբ փոդքաստի ունկնդիրների 49%-ը ասել է, որ աուդիո գովազդներն իրենց հասնելու լավագույն միջոցն են, մինչդեռ Super Listeners-ի անցկացրած նույն հարցմանը 2019 թվականին ունկնդիրների 37% էր այդպես կարծում։