Հաջողության գաղտնիքը
Ձեր բիզնեսի հաջողության գաղտնիքը կայանում է մարքեթինգի մեջ: Ընդհանուր մարքեթինգ գաղափարը ներառում է իր մեջ՝ գովազդ, հանրային կապեր, առաջխաղացում եւ վաճառք: Մարքեթինգն այն գործընթացն է, որով արտադրանքը կամ ծառայությունը գտնում է իր պոտենցիալ հաճախորդներին: Ձեր բիզնեսը կարող է առաջարկել լավագույն արտադրանքը կամ ծառայությունը, սակայն առանց մարքեթինգի ձեր պոտենցիալ հաճախորդները չեն իմանա դրանց մասին։Առանց մարքեթինգի վաճառքը կարող է ձախողվել, և ընկերությունը՝ լուծարվել:Որպեսզի բիզնեսը հաջողության հասնի, ապրանքը կամ ծառայությունը պետք է հայտնի լինի պոտենցիալ գնորդներին: Հակառակ դեպքում դուք պետք է մշակեք մարկեթինգային ռազմավարություն `արտադրանքը կամ ծառայությունը ճանաչելի դարձնելու համար: Առանց մարքեթինգի ձեր պոտենցիալ հաճախորդներն երբեք չեն կարող իմանալ ձեր բիզնեսի առաջարկների մասին, եւ ձեր բիզնեսը պարզապես չի ունենա առաջընթացի եւ հաջողության հասնելու հնարավորություն:Օգտագործելով ընկերության գործունեությունը խթանելու մարքեթինգային միջոցները՝ դուք հայտնաբերում եք ձեր թիրախային շուկան։
Խոսքի ուժը
Երբ ձեր ապրանքը, ծառայությունը կամ ընկերությունը ստանում է հեռանկարների մոտավոր պատկերը, մեծանում են ձեր՝ սպառողներ ձեռք բերելու հնարավորությունները։ Կարևոր է նոր հաճախորդների արձագանքը, որպեսզի նրանք սկսեն պատմել իրենց ընտանիքի անդամներին և ընկերներին ձեր հիանալի ապրանքի կամ ծառայության մասին: Խոսքը տարածվում է և ձեր վաճառքը կայունորեն աճում է: Առանց մարքեթինգային ռազմավարության կիրառման վաճառքներ դուք չեք ունենա: Իսկ առանց վաճառքների ընկերությունը չի կարող հաջողության հասնել:
Բրենդի հեղինակություն
Ընկերության հաջողությունը կախված է հեղինակությունից: Մարքեթինգն ապահովում է ապրանքանիշի, հետևաբար նաև ընկերության ճանաչում: Երբ ընկերությունը բավարարում է հասարակության բարձր ակնկալիքները, նրա հեղինակությունն ավելի ամուր հիմքեր է ունենում: Որպես կանոն, երբ ձեր հեղինակությունը աճում է, բիզնեսն ընդլայնվում է, և նկատվում է վաճառքի աճ: Ձեր ընկերության հեղինակությունը կախված է որակյալ ապրանքներ կամ ծառայություններ արտադրելուց, արդյունավետ հաղորդակցումից, ինչն էլ մարքեթինգային գործընթացների արդյունք է։
Առողջ մրցակցություն
Մարքեթինգը նաև նպաստում է շուկայական միջավայրի առողջ մրցակցությանը: Մարքեթինգային ջանքերն ապրանքի գնի մասին ինֆորմացիան տարածում են ոչ միայն հաճախորդների, այլև նույն ապրանքն իրացնող մրցակիցների շրջանում: Որպես կանոն, շուկայում միշտ առկա են ապրանքների և ծառայությունների մենաշնորհ ունեցող ընկերություններ, որոնք կարող են թելադրել գրեթե ցանկացած գին: Մարքեթինգն օգնում է ընկերություններին, որոնք ցանկանում են շուկայում տեղ գրավել, գնային ճիշտ քաղաքականություն վարել, որպեսզի հասանելի լինեն սպառողներին և հետևաբար կարողանան մրցակցել շուկայում: Առանց մրցակցության, հայտնի ընկերությունները կշարունակեն վաճառել, մինչդեռ ավելի քիչ հայտնի ընկերությունները կամ նոր ընկերությունները հաջողության չեն հասնի: Մարկեթինգը նպաստում է առողջ մրցակցությանը, որը թույլ է տալիս փոքր և նոր բիզնեսներին հաջող մուտք գործել և աճել շուկայում:
Մարքեթինգային ճիշտ ռազմավարության շնորհիվ դուք ճանաչում եք ձեր հաճախորդին, ճանաչելի եք դարձնում ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը, վարում եք ճիշտ գնային քաղաքականություն, ինչն էլ հնարավորություն է տալիս մրցել շուկայում արդեն հաստատված ընկերությունների հետ։ Ընկերության հաջողությունը կախված է հեղինակությունից: Մարքեթինգն ապահովում է ապրանքանիշի, հետևաբար նաև ընկերության ճանաչում։