Ըստ Instagram-ի նոր զեկույցի պլանավորում է կտրուկ կրճատել գնումներ կատարելու հնարավորությունները:
Հղում կատարելով ներքին Հուշագրին՝ The Information-ը երեքշաբթի հայտնել է, որ Meta Platforms Inc. META -ը -1,11% բյուջեն նախատեսված էլեկտրոնային առևտրի համար կուղղորդի դեպի այն ծրագրերը, որոնք ուղղակիորեն կապված են գովազդների հետ:
Հաղորդվում է, որ անձնակազմին երեքշաբթի տեղեկացվել է այդ քայլի մասին, և Instagram-ի ընթացիկ Գնումների էջն կդադարի իր աշխատանքը:
Զեկույցում ասվում է, որ թեև Instagram-ն ամբողջությամբ չի հրաժարվի գնումների հնարավորությունից, այն նախատեսում է փորձարկել իր գնումների էջի նոր, ավելի պարզ և անհատականացված տարբերակը:
Instagram-ը գործարկել է իր գնումների գործառույթը կանոնավոր հրապարակումների համար 2017 թվականին և ընդլայնել այն 2018 թվականին՝ փորձելով ավելի լավ դրամայնացնել հայտնի Stories գործառույթը:
Անցյալ շաբաթ The Verge-ը տեղեկացրեց, որ Meta-ն փնտրում է ավելի շատ վճարովի գործառույթներ ավելացնելու իր Facebook, Instagram և WhatsApp հարթակներում՝ փորձելով փոխհատուցել գովազդային եկամուտների կրճատումը:
Meta-ի բաժնետոմսերը մինչ օրս ընկել են 53%-ով՝ համեմատած S&P 500-ի SPX-ի հետ՝ -0,41% 18% անկում: