Instagram-ը բիզնեսների և ներգործողների (influencers) համար ստեղծում է նոր հնարավորություն։ Այն ավելացնում է նոր «Մասնագիտացված Վահանակ» (Professional Dashboard) ֆունկցիան, որը հավելվածի բոլոր բիզնես գործիքները մեկտեղում է մի հատվածում։
Նոր բաժինը նախատեսված է բոլոր նրանց համար, ովքեր Instagram-ը որպես պրոֆեսիոնալ հարթակ են օգտագործում և հասանելի է բիզնես հաշիվների և ստեղծագործողների համար։ Ստեղծագործողները կարող են տեսնել Բրենդավորված Բովանդակության (Branded Content) շուրջ համագործակցություններիը և այլ մոնետիզացիայի գործառույթներ, մինչդեռ ռեստորանի կամ խանութի սեփականատերը կարող է հետևել իր ընկերության գովազդին կամ կարգավորել գնումների գործառույթները: Այս բաժինը նաև ցույց կտա հաշվի վերլուծությունը, և կտրամադրի թութորիալներ և այլ օգտակար հոդվածներ։
Այս բաժինը այդքան էլ նոր չէ Instagram-ում, բայց սա առաջին դեպքն է, երբ ընկերությունը կենտրոնացրել է իր բոլոր բիզնես գործիքները մեկ տեղում: Այս թարմացումը նաև ընդգծում է Instagram-ի կարևորությունը բիզնեսների և ներգործողների համար։ Facebook-ը վերջերս բարձրացրել է Instagram-ի այն օգտատերերի սպասարկման որակը, որոնց բիզնեսը կախված է հարթակից՝ ավելացնելով գնումների գործառույթներ հավելվածի գրեթե յուրաքանչյուր բաժնում: Ստեղծագործողների համար այն ներկայացրել է IGTV-ի տեսանյութերի գովազդային հոլովակները և մոնետիզացիայի երկար սպասված այլ գործառույթներ:
Instagram-ը անընդհատ փորձում է հնարավոր ամեն բան անել, որպեսզի օգնի իր ամենահայտնի օգտատերերին գումար վաստակել, քանի որ նմանատիպ հարթակները գնալով ավելանում են։ Անցյալ ամռանը TikTok-ն իր աստղերին վճարելու համար հատկացրել է 200 միլիոն դոլար ֆոնդ: Snapchat-ը վերջերս ագրեսիվ քայլ արեց վճարել օգտատերերին իր նոր Spotlight ֆունկցիայով տեսանյութեր անելու համար։