Fleets (ֆլիտս). սթորիներ Twitter-ում

Fleets (ֆլիտս): սթորիներ Twitter-ում

Այս շաբաթ Twitter-ը ծանոթացրեց սթորիի իր սեփական տարբերակի հետ, որը նա անվանել է «Fleets»:

Թեև Twitter-ը ցանկանում է նշել, որ այն սթորի չէ.

Այն աշխատում է այսպես.

Twitterի  օգտատերերը կտեսնեն պրոֆիլի կլոր կառուցվածք՝ (Facebook-ի նման, ինչպես տեսնում եք նկարում) իրենց Twitter էջի վերևում: Fleets-ը լինելու է ակնհայտորեն շատ նման  Instagram-ում, Facebook-ում, Snapchat-ում և Stories-ում սովորական սթորի ձևաչափին:

Համաձայն Twitter-ի.

Fleets- ն աշխատում է  ժամանակավոր հրապարակումների խնդրի լուծման համար`տրամադրելով այն տարածքը, որտեղ բովանդակությունը անհետանում է 24 ժամվա ընթացքում, իսկ հետո կարող եք մոռանալ հրապարակման մասին: Մարդիկ կարող են արձագանքել ձեր Fleets-ին միայն DM- ի միջոցով: Դա օգտատերերին տալիս է հնարավորություն վերահսկել իրենց հրապարակումներին արձագանքելու հնարավորությունը ելնելով սեփական DM պարամետրերից Fleets-ը հասանելի կլինեն միայն օգտագործողների պրոֆիլներում:

Հենց հիմա Twitter-ը չի առաջարկում ավելի առաջադեմ գործիքներ, որոնք ունենում են սթորիները , բայց կարող ենք ակնկալել, որ այն բավականին արագ կթարմացվի:

Fleets-ի հասանելիությունը հիմնված կլինի ձեր էջի  պարամետրերի վրա:

Ըստ էության այն սթորի է, պարզապես մի փոքր փոփոխված ՝ Twitter-ի օգտագործմանը համապատասխան: Մեկ այլ էական փոփոխությունն այն է, թե ինչպես եք դիտում Fleets-ը:

Դիտելու համար սթորիում իջնում ենք ներքև, եթե օգտատերը ունի մի քանի սթորի, եթե ոչ, ապա հերթականությունը հաջորդ օգտատիրոջը  անցնելու նույնն է: 

Ներկայումս Fleets-ը հասանելի է միայն Բրազիլիայում, որտեղ էլ հենց Twitter-ը կանցկացնի իր նախնական փորձարկումը:

Ինչպես Facebook-ը բազմիցս նշել է, որ սթորին հնարավորություն է անձնական նորությունների էջը ընկալել որպես ինֆորմացիայի տարածման և փոխանակման կարևոր հարթակ: Սթորիները, որոնք այժմ հասանելի են համարյա բոլոր սոց-պլատֆորմներում՝ վերածվում են սովորական գործընթացի, որով հիմնականում հետաքրքրված են երիտասարդ օգտատերերը:

Էս նկարի տեղը մեր սթորիներից

Twitter-ը կարծում եմ կկատարելագործի Fleets-ին:

Twitter-ում Fleets-ը գործող բրենդներին կտա լսարանի հետ հաղորդակից լինելու նոր հնարավորություն: 

Fleets-ի տեսանյութերի տևողությունը  512ՄԲ կլինի, մինչդեռ ընտրված օգտատերեր կկարողանան ներբեռնել ավելի երկար տեսանյութեր ՝ մինչև 10 րոպե տևողությամբ: Դա կապահովի նոր պլատֆորմ՝ ձեր վերջին վիդեո բովանդակությունը ցուցադրելու համար: 

Ըստ էության, Twitter-ը զարգանում է քայլ առ քայլ: Արդեն պարզ է  բոլորիս, որ այն հասնելու է նաև մեզ և կարծես թե օգտակար փոփոխություն է հարթակի ընդլայնման համար: Ներկայիս սերունդը նախապատվությունը տալիս է  սթորի հրապարակումներին, միայն պետք է հասկանալ ինչպես օգտագործել Fleets-ը համապատասխան Twitter-ի մոտեցմանը:

Առայժմ այսքանը:

Mark Brand

Brandmark member since March 2020

ՏՏ ոլորտ

Մարքեթինք

Գիտելիք

Contact

We value your feedback.

Close
  • Phone:
  • Email: