Ինչ է մարքեթինգային ալիքը

Մարքեթինգի ավանդական ձևերից անցումը թվային մարքեթինգին փոխել է մարդկանց՝ ապրանքանիշը շուկային ներկայացնելու ձևը: Թեև ավանդական մարքեթինգը դեռ գործում է, թվայինն է շտկում մարքեթինգային գործընթացները՝ ապահովելով բիզնեսի կայուն աճ` անկախ աշխարհագրական դիրքից, գործունեության ոլորտից և ժամային գոտուց:

Թվային մարքեթինգը ներկայացնում է սեփական ապրանքի կամ ծառայության նկատմամբ սպառողի ուշադրությունը սևեռելու օգտակար և փորձված ուղիներ: Այս ուղիները անվանում են Մարքեթինգային Ալիքներ։

Ինչ ալիքներ կան?

Ստորև թվարկված են հիմնական մարքեթինգային ալիքներից մի քանիսը՝

  • Սոցիալական մեդիա հարթակներ (Instagram, Facebook և այլն)
  • Որոնման համակարգ
  • Փեյ-Փեր-Քլիկ գովազդ (Pay-Per-Click կամ PPC)
  • Էլ.փոստ / Լրատու
  • Բլոգ / Կայք
  • Միջոցառումներ / Կապակցում (Networking)

Բրենդի ամուր օնլայն ներկայության ապահովելու համար կարևոր է ընտրել ճիշտ մարքեթինգային ալիքներ, հասկանալ յուրաքանչյուր ընտրված ալիքի առաքելությունը, ինչպես օգտվել, զարգացնել և օգտագործել այն: Ցանկացած թվային քարոզարշավի հիմքում ընկած է թվային մարքեթինգի ալիքների ճիշտ օգտագործումը, որի նպատակն է ցանկալի լսարան հայթհայթելու, հաճախորդներ հայթհայթելու և վերջիններիս հետ երկխոսության մեջ մտնելու համար։

Հետագա հոդվածներում, միասին կծանոթանանք ժամանակակից ալիքներին և կհասկանանք, թե ինչպես մաքսիմալ էֆեկտիվ օգտագործել դրանցից յուրաքանչյուրը: Միացեք մեր Facebook-ի լսարանին և մնացեք կապի մեջ։

Mark Brand

Brandmark member since March 2020

ՏՏ ոլորտ

Մարքեթինք

Գիտելիք

Contact

We value your feedback.

Close
  • Phone:
  • Email: