Մարքեթինգի կարևորությունը ձեռնարկության համար

Հաջողության գաղտնիքը

Ձեր բիզնեսի հաջողության գաղտնիքը կայանում է մարքեթինգի մեջ: Ընդհանուր մարքեթինգ գաղափարը ներառում է իր մեջ՝ գովազդ, հանրային կապեր, առաջխաղացում եւ վաճառք: Մարքեթինգն այն գործընթացն է, որով արտադրանքը կամ ծառայությունը գտնում է իր պոտենցիալ հաճախորդներին: Ձեր բիզնեսը կարող է առաջարկել լավագույն արտադրանքը կամ ծառայությունը, սակայն առանց մարքեթինգի ձեր պոտենցիալ հաճախորդները չեն իմանա դրանց մասին։Առանց մարքեթինգի վաճառքը կարող է ձախողվել, և ընկերությունը՝ լուծարվել:Որպեսզի բիզնեսը հաջողության հասնի, ապրանքը կամ ծառայությունը պետք է հայտնի լինի պոտենցիալ գնորդներին: Հակառակ դեպքում  դուք պետք է մշակեք մարկեթինգային ռազմավարություն `արտադրանքը  կամ ծառայությունը ճանաչելի դարձնելու  համար: Առանց մարքեթինգի ձեր պոտենցիալ հաճախորդներն երբեք չեն կարող իմանալ  ձեր բիզնեսի առաջարկների մասին, եւ ձեր բիզնեսը պարզապես չի ունենա  առաջընթացի եւ հաջողության հասնելու հնարավորություն:Օգտագործելով ընկերության գործունեությունը խթանելու մարքեթինգային միջոցները՝ դուք հայտնաբերում եք ձեր թիրախային շուկան։

Խոսքի ուժը

Երբ ձեր ապրանքը, ծառայությունը կամ ընկերությունը ստանում է հեռանկարների մոտավոր պատկերը, մեծանում են ձեր՝ սպառողներ ձեռք բերելու հնարավորությունները։ Կարևոր է  նոր հաճախորդների արձագանքը, որպեսզի նրանք սկսեն պատմել իրենց ընտանիքի անդամներին  և ընկերներին  ձեր  հիանալի ապրանքի կամ ծառայության մասին: Խոսքը տարածվում է և ձեր վաճառքը կայունորեն աճում է: Առանց մարքեթինգային ռազմավարության կիրառման վաճառքներ դուք չեք ունենա: Իսկ առանց վաճառքների ընկերությունը չի կարող հաջողության հասնել:

Բրենդի հեղինակություն

Ընկերության հաջողությունը կախված է հեղինակությունից: Մարքեթինգն ապահովում է  ապրանքանիշի, հետևաբար նաև ընկերության ճանաչում: Երբ ընկերությունը բավարարում է հասարակության բարձր ակնկալիքները, նրա հեղինակությունն ավելի ամուր հիմքեր է ունենում: Որպես կանոն, երբ ձեր հեղինակությունը աճում է, բիզնեսն ընդլայնվում է, և նկատվում է վաճառքի աճ: Ձեր ընկերության հեղինակությունը կախված է որակյալ ապրանքներ կամ ծառայություններ արտադրելուց,  արդյունավետ հաղորդակցումից, ինչն էլ մարքեթինգային գործընթացների արդյունք է։

Առողջ մրցակցություն

Մարքեթինգը նաև  նպաստում է շուկայական միջավայրի առողջ մրցակցությանը: Մարքեթինգային ջանքերն ապրանքի գնի մասին ինֆորմացիան տարածում են ոչ միայն հաճախորդների, այլև  նույն ապրանքն իրացնող մրցակիցների  շրջանում: Որպես կանոն, շուկայում միշտ  առկա են  ապրանքների և ծառայությունների մենաշնորհ ունեցող ընկերություններ, որոնք կարող են թելադրել գրեթե ցանկացած գին: Մարքեթինգն օգնում է ընկերություններին, որոնք ցանկանում են շուկայում տեղ գրավել, գնային ճիշտ քաղաքականություն վարել, որպեսզի հասանելի լինեն  սպառողներին և հետևաբար կարողանան մրցակցել շուկայում: Առանց մրցակցության, հայտնի ընկերությունները կշարունակեն վաճառել, մինչդեռ ավելի քիչ հայտնի ընկերությունները կամ նոր ընկերությունները հաջողության չեն հասնի: Մարկեթինգը նպաստում է առողջ մրցակցությանը, որը թույլ է տալիս փոքր և  նոր բիզնեսներին հաջող մուտք գործել և  աճել շուկայում:

 

Մարքեթինգային ճիշտ  ռազմավարության շնորհիվ դուք ճանաչում եք ձեր հաճախորդին, ճանաչելի եք դարձնում ձեր ապրանքը կամ ծառայությունը, վարում եք ճիշտ գնային քաղաքականություն, ինչն էլ հնարավորություն է տալիս մրցել շուկայում արդեն հաստատված ընկերությունների հետ։  Ընկերության հաջողությունը կախված է հեղինակությունից: Մարքեթինգն ապահովում է  ապրանքանիշի, հետևաբար նաև ընկերության ճանաչում։

 

Toma

Brandmark member since October 2017

ՏՏ ոլորտ

Մարքեթինք

Գիտելիք

Contact

We value your feedback.

Close
  • Phone:
  • Email: