Մեսենջեր մարքեթինգ / CBM
Հաճախորդների նամակների և մեկնաբանությունների հավաքագրում, մշակում և արձագանքների ավտոմատացում
Հաճախորդների նամակների և մեկնաբանությունների հավաքագրում, մշակում և արձագանքների ավտոմատացում
Ծառայության շրջանակներում ընդգրկված են
Գրեք կամ զանգահարեք մեզ անվճար խորհրդակցության համար
Օնլայն չատ
Արագ կապի միջոց ցանկացած խնդրի դեպքում
Զանգ
Հասանելի ենք 10-19:00՝ Երկուշաբթի-Ուրբաթ
Նամակ
Ստացեք Ձեր բոլոր հարցերի պատասխանը էլ.փոստով